Handlingsplan
Systemet lar deg enkelt opprette handlingsplaner pr. kunde som også er tilgjengelig for kunden.
Dokumenter
Det opprettes egne områder i sikker sone pr. kunde med alt av avtaler, dokumenter og maler
Rapportering
Et kraftfullt rapporteringsverktøy gir deg rask oversikt både for intern og ekstern bruk.
Komplett kundeoppfølging- og administrasjonssystem (CRM) spesielt utviklet for bedriftshelsetjenestens krevende daglige virksomhet.
I HMSvisjon CRM får du alt på et sted, i et sted som benyttes av hele organisasjonen. På den måten bidrar HMSvisjon CRM til økt produktivitet og effektivitet en enklere arbeidshverdag og ikke minst, mer fornøyde kunder.
Systemet understøtter og ivaretar de behov bedriftshelsetjenesten har for kvalitet, kostnadskontroll, informasjon, dokumentasjon og rapportering, overfor egen ledelse og ansatte, så vel som overfor virksomhetens kunder.
Alt trygt, sømløst og automatisk integrert med øvrige HMSvisjon programvaremoduler ved siden av blant annet Microsoft Exchange, Outlook, regnskap og kontorstøtte applikasjoner.
Den oversiktlighet og brukervennlighet HMSvisjon BHT tilbyr deg og dine ansatte gir en bedre arbeidsflyt, færre manuelle arbeidsoppgaver og en enklere hverdag.
HMSvisjon BHT forenkler oppfølgingen av både små og store kunder og gir deg anledning til å skreddersy dine avtaler i forhold til kundens krav og ønsker.